X

設計公司如何運用 Google Adwords 帶來每月 HK$100,000+ 生意

2012 年 12 月,我仍是一個「打工仔」。每日回到網頁設計公司工作,都沒有什麼工作要做,沒有什項目要跟進。

對於大部份打工的,這是一個美夢。不用做也有人工收。

但我很喜歡這公司,我很喜歡我的老闆,所以沒有工作是壞消息,因為其實是公司沒生意。沒生意到一個地步,我們最多只能撐多三至六個月。如生意額沒改善,我跟另外兩三個同事就要另謀高就。

公司規模小,沒有負責宣傳的同事。對宣傳一無所知的我,就決定跳出自己做設計的崗位,想辦法幫公司增加生意。

我試了很多不同方法找新客源。

最後結果?查詢電話多得我們要多請兩個銷售同事去見客。

你想知道我如何做到嗎?

更重要是,想知道你的生意,會否可以參考我的做法,同樣地發掘新客源,讓查詢多得接個不停嗎?

試了沒有效果的方法

沒有做廣告背景的我,就開始試最傳統的低成本方法去找客源:派傳單及 cold-call。

去了商業大廈「洗樓」,向其他中小企客戶派傳單,按門鐘問他們是否需要網頁設計服務。最後很多時被大廈管理處趕走。

派了幾百張傳單,按了幾十個門鐘,獲取新客戶數量:零。

另外就試 cold call 電話吧。上 88DB 網找了各行各業的聯絡資料。如見他們廣告沒有登出網址,就打電話問他們有沒有需要做一個。

請了一個兼職同事,每日就數十個至過百個電話打出去。

試了一個月後,獲取新客戶數量:1。

那個客戶帶來了數千元港幣的收入。扣除成本,再扣除打電話同事的薪金,結果再次是:等於零。

跳出自己的「舒適地帶」,找到了公司的救星

傳統方法不行,就唯有試新潮的方法吧。

我從朋友處聽過關於一個在 Google 放關鍵字廣告的宣傳方法,可讓我公司網站曝光。

自己從來沒做過,身邊亦未有朋友做過。

但反正都一死,就試一試吧。

於是自己就大膽地,開始自學 Google Adwords 關鍵字廣告投放平台。

一開始不太肯定會否有效果,所以決定 HK$1,000 第一個月開始試起。

過了一星期,竟然真的有人主動致電查詢了!

過往一向是老闆去商會,靠人脈找生意。致電查詢的人,一定是老闆的朋友,或客戶介紹其他朋友。

但這個準客戶,是從來沒有聽過我們公司,他亦不是朋友或介紹的。

最後真的簽成了這客戶,亦簽成了另一個客戶,總共兩個客戶是從廣告帶來的。

HK$1,000 廣告費,獲取兩單生意,收入 HK$6,000 左右,扣除成本,淨利潤高過廣告費。

之後的一個月我將預算增至 HK$3,000。客戶數量又增加了幾倍,之後不斷繼續增加,到我離開那公司的時候,每月廣告消費近 HK$20,000,廣告帶來的收入超過 HK$100,000。

老闆亦不再需要去商會找生意,更專注去做招聘及員工培訓職務。

從 2012 年廣告開始 至 2016 年,Adwords 為公司帶來了近 42,000 個網站訪客,超過 5,000 個客戶查詢,成功獲取過千個客戶。

Google Adwords 關鍵字廣告 可幫你公司帶來生意嗎?

我相信你除了對我的故事有興趣外,你應該更有興趣的是:「我的公司也可以用 Google Ads 廣告,帶來客戶及生意嗎?」

最有效的解釋方法是,我會先講解為何 Google Ads 在我的公司有效。

1. 競爭對手不強

雖然香港很多網頁設計公司,競爭大,但沒有很多很大型的對手。而會在 Google 放廣告的同行對手,大部份都是像我們一樣的小本生意,所以廣告費不至於要天價才可獲取客源。

2. 我們的服務在網下很難找到

如準客戶身邊沒有做網頁的朋友,他們很難有任何途徑去網下找到設計公司幫忙。

所以有需要的準客戶,大多都到 Google 尋找供應商。

3. 我們服務定位在價錢優勢

在 Google 搜尋供應商的準客戶,因為他們需要立即購買,未必有太多時間比較很多不同公司。

而因為他們對這些候選公司了解不深,不能很清楚明白每一間的優勢,所以出現的情況是,他們大部份會用「價錢」去作最大比較指標。

當然我意思不是最低價的一間公司會獲取所有生意,但如果公司的優勢在價錢方面,Google Ads 的效果會事半功倍。

如何判斷 Google Ads 是否能配合你公司

首先我想提出的一點是,「是否適合」的答案不是黑白的。最有效去了解的方法是嘗試。

話雖如此,以下有一些指引,可給你一個初部概念,究竟 Google Ads 是否能配合你公司的產品及服務。

如你的公司,產品及客戶群有以下特質,會比較容易有效運用 Google Ads:

  • 競爭對手不多,或起碼不多大品牌對手。例如化妝品會難做,因要跟 loreal, shisedo 等大品牌競爭廣告位置
  • 產品或服務定位在於價錢優勢。以上提及,因為準客戶對你不認識,難明白你品質上的優勢,所以會比較專注價錢
  • 網下很難找到你的產品或服務。例如時裝或首飾,太容易到店鋪買到。

如你的產品及服務跟以上幾點完全相反,那就會比較難有效地運用 Google Ads。

可能 Facebook 廣告會比較適合,可參考我的 Facebook 廣告教學文章:

按此跳到:「Facebook 廣告 入門教學」

我很高興我有給 Google Ads 一個機會,讓它救回我的公司,改變我的命運。

如你覺得 Google Ads 能配合你生意的話,那就鼓勵你可更深入了解這宣傳平台,及嘗試放一些廣告,看看效果如何。

輪到你了

覺得 Google Ads 關鍵字廣告會是一個適合你生意的平台?鼓勵你給它一試。

如你想了解更多關於 Google Ads 廣告的投放要訣及技巧,我想邀請你參加即將舉辦的 網上工作坊:「賺錢的 Google Ads 廣告:三個不可不知的要訣」。

工作坊 約一小時長,費用全免,100% 網上收看。如有興趣,請盡快報名參加。

對這篇文章有任何想法或問題?歡迎留言或電郵我提出,我會盡量回覆你。

Stephen Leung: 網上宣傳導師,MarketingTips 創辦人 及 博客作者。運用 網上宣傳及行銷 超過五年的實戰經驗,網上生意包括「數學補習網 FiniteHelp」及「香港基督徒交友網 HK Christians」。

View Comments (10)

  • 我其實有個困惑就喺之前做Ad Word去推銷英國男裝皮鞋,但明顯從客戶的來路可以判斷到效果並不太理想。依家由於仲有contract,要繼續用埋個Budget,睇到你嚟篇文章我又想構思喺咪自己搞錯啲咩呢?啱啱代理咗一個英國品牌英國製造嘅女士高踭鞋,從你嘅經驗去睇,利用adword嘅效率會搞嗎?另外,掂樣去設計個“思路”機會比較大呢?嚟個品牌嘅特點就喺——質量及舒適,我相信女士著Stiletto嘅最大關注會喺後者“舒適”,畢竟幾靚如果著得唔舒服其實都喺廢嘅。都想聽下你嘅高健!

    • 你好呀 eric, 我其實會覺得,賣衫賣鞋呢啲,Adwords 真係未必太適合,正如我提及嗰點,呢個類別嘅產品線下容易揾,所以普遍唔會有好多人打「男裝皮鞋」入 Google 去買鞋。特別香港地方細,實在太容易落街買,又可以試吓先,所以會難做。

      Facebook 可能比較適合嘅,不過你都諗得啱啦,要有個好「思路」去做(即是我通常叫「度條好橋」。

      如果你放啲鞋嘅相上 Facebook, 埋黎睇埋黎簡,效果亦未必好。相反,舉例可以用條橋例如,寫篇文章講解著咗唔舒適嘅 stiletto 會有咩問題,簡 stiletto 應該點簡等等。用 facebook 吸人流去睇呢篇文章,再用 remarketing 叫 facebook 賣你啲產品俾睇過呢篇文章嘅人。

      我估你係網店咁樣賣,之後送貨?都要多啲諗吓點樣克服「無得試」,如果我自己黎講,我差唔多無可能考慮網上買鞋,因為唔啱 size 好煩。美國有間好成功,唔記得邊間,佢地係無條件免費換貨,仲會出埋雙邊運費。

      或者如你有鋪頭,當然可以吸人黎你鋪,或者俾個 coupon 帶佢去網下之類 :)

      • 其實我宜家已經行緊B2C + O2O,效果都好唔錯,只係啱啱Adword仲有條尾數要用埋,所以睇下有無咩好嘅idea。但係我又咁諗著高踭鞋嘅女士可能都會有著得唔舒適嘅問題,嚟個有可能係我嘅切入點都唔定,畢竟英國嘢嘅賣點唔係有幾“時髦”嘛!多謝曬你嘅回答。

  • 你好啊~我係做攝影生意的,唔知道Adwords是否適合?我現在還沒有嘗試利用呢個平台,主要系唔知道邊一啲類型的關鍵字適合。他的宣傳效益真的這麼大嗎?我都苦惱怎樣為我的網站帶來人流,www.hqphotohk.com,HQ攝影工作室

    • 你好呀 Matt, 我估計 adwords 都應該有效用嘅,不過因為競爭越黎越大,搜尋嘅人又無越黎越多,價錢唔太平。最好可能用黎做啲賺錢啲嘅 packages。

      相反,如果未做過 adwords 或 facebook,我建議由 facebook 廣告開始。咁啱我上兩星期分享咗一個馬來西亞做攝影朋友嘅成功例子,可以參考一下:
      http://www.marketingtips.hk/photography-fb-ads

      另外以下係一篇 Facebook 廣告入門教學,如果有興趣試 Facebook 廣告,絕對建議參考 :D
      http://www.marketingtips.hk/facebook-ads

  • hello stephen,請問一下,我係做化妝品 / 護膚品的,已建立網站,但人流始終不多,而且直正會係網站買野既人亦不多。想請問呢類型既行業,做google adwords 既成效大嗎? 因為我始終唔係一個獨立既品牌,市場上太多competitors, 而我budget 又有限,所以想請問你覺得我應該投放資源係google adwords 呢個平台嗎? 還是將資源集中投放係facebook / instagram 效好 ? 謝謝你的解答!

    • 我覺得你呢類型嘅產品,真係做 facebook / instagram 會好啲。

      因為 adwords 成功主要係靠用家搜尋某個關鍵字揾你嘅產品,例如我呢個文章,需要一個網頁設計,或者係會計師開公司,牙痛要揾牙醫等。

      我估計應該唔多人會搜尋你類型嘅產品,亦都會好多大品牌競爭,adwords 會好貴。

      Facebook / IG 都未必易做,始終行業競爭大,不過精準 target 好受眾,有啲銷售策略等等,可以突圍而出嘅。

  • Hi stephen,

    如何比較有效整合 Google Adwords 及 Facebook / IG 的廣告,我們主要是以本地零售及批發T恤為主
    https://t-shirt.com.hk
    四五年前以 Facebook Adv 為主,效果不錯,但近幾年的效果明顯不太好,現時主要以 Google Adv 為主。

Related Post